FANDOM

Max.jpg

Max to mały Jack Russel Terrier. Jest on bardzo optymistyczny oraz przyjacielski. Jego pani to Katie. Max ma wielu przyjaciół. Jedną z jego najlepszych przyjaciółek jest Chloe. O dziwo, Chloe jest kotem, a z założenia koty i psy nie żyją w zgodzie. Często chodzi do kotki po radę. Gdy Katie wychodzi, on siedząc pod drzwiami zastanawia się, gdzie jego właścicielka chodzi. Ten Jack Russel Terrier lubi dowodzić, co pokazał na przykładzie u Duke'a. Jest trochę zbyt porywczy, lecz przyjaciele uważają to za zaletę. Urodził się w czyimś domu, lecz właściciel z niewiadomych powodów włożył go do pudełka i postawił na ulicy, aż ktoś go weźmie.

Wygląd Edytuj

Max ma umaszczenie bardzo często spotykane u Jack Russel Terrierów. Jest w większości biały. Ma dwoje brązowych uszu, z czym brązową plamkę pod lewym uchem pokrywającą się z okiem. Jego duży nos zakrywa połowę pyska. Ma też cały brązowy zadek. Po prawej i lewej stronie jest mała brązowa plamka. Na początku jego krótkiego ogonka widnieje kawałek brązowego futra. Oczy ma brązowe.

Stosunki Edytuj

Katie - to ona wzięła go z pudełka na ulicy. Od szczenięcych lat związywał się ze swoją wspaniałą panią. Dziewczyna ma do niego słabość, podobnie jak pies. Nie złości się, nawet kiedy piesek nabroi.

Chloe - jego najlepsza przyjaciółka, kot. Przyjaźń dość niezwykła patrząc na stosunek między kotami a psami. Często przychodzi do niej po radę, a ona jest z nim szczera.

Bridget - Maxa, chociaż tego nie przyznaje, łączą stosunki większe niż przyjaźń z tą uroczą istotką. Choć często traktuje ją jak powietrze, docenia ją w różnych sprawach.

Duke - na początku psy odnosiły się do siebie wrogo, ale szybko się porozumiały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki